Propojení s jednotlivými bankami
Chcete v ProKlubu vidět, jaké vám chodí platby? Mít přehled kdo už zaplatil a kdo ne? Propojte váš bankovní účet se systémem ProKlub.
Last updated
Chcete v ProKlubu vidět, jaké vám chodí platby? Mít přehled kdo už zaplatil a kdo ne? Propojte váš bankovní účet se systémem ProKlub.
Last updated
Nastavení / Obecné / Banka
Zaklikněte "Párování plateb z banky" i "Zobrazovat v menu počet nezpracovaných plateb". Poté klikněte na "Žádost o připojení".
Vyberte svou banku, zaškrtněte souhlas se zpracováním údajů a dejte Odeslat.
ProKlub je možné propojit až s dvěma bankami.
Je třeba přiložit do žádosti o připojení token, který získáte ve svém internetovém bankovnictví:
Po přihlášení do internetového bankovnictví Fio banky klikněte v záhlaví obrazovky na odkaz Nastavení.
V následujícím dialogovém okně vyberte v menu položku API a stiskněte tlačítko Přidat nový token. V následujícím dialogovém okně se v poli Token zobrazí vygenerovaný token.
Video návod https://www.youtube.com/watch?v=-CwSJUQfowg&ab_channel=fiobanka
Poté odešlete žádost o připojení v ProKlub / Nastavení / Obecné / Banka, kde stačí přidat token.
Nezapomeňte zakliknout "Párování plateb z banky" i "Zobrazovat v menu počet nezpracovaných plateb".
Nastavení v internetovém bankovnictví:
Otevřete si Nastavení internetového bankovnictví. Vyberte službu Upozornění Informuj mě a zvolte možnost Nové upozornění.
Vyplňte alespoň následující položky ve formuláři:
Informuj mě: o pohybu na účtě,
Účet: vyberte číslo účtu, který chcete spárovat,
Způsob odeslání: e-mail,
Kontakt: e-mailová adresa vygenerovaná ProKlubem.
Nastavení potvrďte a máte hotovo.
Poté odešlete žádost o připojení v ProKlub / Nastavení / Obecné / Banka.
Nezapomeňte zakliknout "Párování plateb z banky" i "Zobrazovat v menu počet nezpracovaných plateb".
Nastavení v internetovém bankovnictví:
Poté odešlete žádost o připojení v ProKlub / Nastavení / Obecné / Banka, kde stačí vyplnit vaše číslo bankovního účtu.
Nezapomeňte zakliknout "Párování plateb z banky" i "Zobrazovat v menu počet nezpracovaných plateb".
Nastavení v internetovém bankovnictví:
Můžete využít návod přímo od Komerční banky.
Poté odešlete žádost o připojení v ProKlub / Nastavení / Obecné / Banka.
Nezapomeňte zakliknout "Párování plateb z banky" i "Zobrazovat v menu počet nezpracovaných plateb".
Nastavení v internetovém bankovnictví:
Po přihlášení do internetového bankovnictví MONETA Money Bank klikněte na odkaz Osobní nastavení v záhlaví aplikace.
V levém menu klikněte na položku Info Servis, poté vyberte Vlastní nastavení.
V záložce Účty zvolte účet, který chcete spárovat. V řádcích Když mi odejdou peníze a Když mi přijdou peníze vyberte možnost E-mail.
Přesuňte se níže do sekce Upozornění zaslat, vložte e-mailovou adresu vygenerovanou ProKlubem a zmáčkněte Uložit změny.
Poté odešlete žádost o připojení v ProKlub / Nastavení / Obecné / Banka.
Nezapomeňte zakliknout "Párování plateb z banky" i "Zobrazovat v menu počet nezpracovaných plateb".
Nastavení v internetovém bankovnictví:
Menu : záložka Info 24 / Pohyby a stavy účtů. Pro odesílání informací o každém pohybu na účtu zatrhněte pole E-mail na řádku Avízo o zaúčtování platby.
Ve spodní části této záložky doplňte do kolonky Spojení e-mail adresu, na kterou si notifikační e-maily přejete zasílat.
Poté odešlete žádost o připojení v ProKlub / Nastavení / Obecné / Banka.
Nezapomeňte zakliknout "Párování plateb z banky" i "Zobrazovat v menu počet nezpracovaných plateb".
Nastavení v internetovém bankovnictví:
Otevřete si SMS & E-MAIL ZPRÁVY a poté vyberte možnost Transakce.
Vyberte účet a ve spodní části vyberte email, který vám ProKlub vygeneroval (najdete ho v druhém kroku žádosti o připojení).
Poté odešlete žádost o připojení v ProKlub / Nastavení / Obecné / Banka.
Nezapomeňte zakliknout "Párování plateb z banky" i "Zobrazovat v menu počet nezpracovaných plateb".
Nastavení v internetovém bankovnictví:
V záložce Možnosti / Název a kontakty, zatrhněte Jiný kontakt a do kolonky e-mailovou adresu vygenerovanou ProKlubem. Změny potvrďte.
V záložce "Info o změně zůstatku" zaškrtněte " když se zůstatek změní o vícce než" a zadejte částku, od které chcete notifikace posílat (doporučujeme 10 Kč). Uložte tlačítkem Pokračovat.
Poté odešlete žádost o připojení v ProKlub / Nastavení / Obecné / Banka.
Nezapomeňte zakliknout "Párování plateb z banky" i "Zobrazovat v menu počet nezpracovaných plateb".
Je třeba nastavit ve vašem internetovém bankovnictví emailové notifikace o platbách na email, který vám vytvoříme. Jeho znění je . (Vaše doména je ta část odkazu před “dtap.cz”, přes který se přihlašujete do systému.).
Je třeba nastavit ve vašem internetovém bankovnictví emailové notifikace o platbách na email, který vám vytvoříme. Jeho znění je . (Vaše doména je ta část odkazu před “dtap.cz”, přes který se přihlašujete do systému.).
Je třeba nastavit ve vašem internetovém bankovnictví emailové notifikace o platbách na email, který vám vytvoříme. Jeho znění je . (Vaše doména je ta část odkazu před “dtap.cz”, přes který se přihlašujete do systému.).
Je třeba nastavit ve vašem internetovém bankovnictví emailové notifikace o platbách na email, který vám vytvoříme. Jeho znění je . (Vaše doména je ta část odkazu před “dtap.cz”, přes který se přihlašujete do systému.).
Je třeba nastavit ve vašem internetovém bankovnictví emailové notifikace o platbách na email, který vám vytvoříme. Jeho znění je . (Vaše doména je ta část odkazu před “dtap.cz”, přes který se přihlašujete do systému.).
Je třeba nastavit ve vašem internetovém bankovnictví emailové notifikace o platbách na email, který vám vytvoříme. Jeho znění je . (Vaše doména je ta část odkazu před “dtap.cz”, přes který se přihlašujete do systému.).
Je třeba nastavit ve vašem internetovém bankovnictví emailové notifikace o platbách na email, který vám vytvoříme. Jeho znění je . (Vaše doména je ta část odkazu před “dtap.cz”, přes který se přihlašujete do systému.).