Obecné nastavení

Fakturace

- V sekci Fakturace je nutné vyplnit všechny základní údaje o vašem klubu a údaje, které chcete uvádět na faktuře

- Pokud chcete fakturovat svým klientům, je nutné zaškrtnout „fakturovat všechny spárované transakce“ – následně se budou automaticky zasílat faktury všem klientům s vyplněnými fakturačními údaji

Odesílání e-mailů

- Položky je nutné vyplnit pro správné odesílání emailů

Formuláře

- Nutno vyplnit v případě, že budete chtít vyplňovat fakturační údaje od klientů

Docházka

- Základní nastavení zapisování docházky

Banka

- Základní nastavení banky

- V případě změny banky či připojení nové banky použijte tlačítko Žádost o připojení – otevře pole pro vyplnění údajů, které se v chráněném prostředí zašlou přímo IT

Platební brána

- Možnost napojení na platební bránu např. Comgate

- Podepíšete smlouvu přímo s Comgate a nám zašlete přístupy k propojení na e-mail [email protected]

SMS brána

- Pro zasílání SMS skrze systém je možné napojit například na smsbrana.cz

- Zaregistrujete se a koupíte si kredit u www.smsbrana.cz následně nám pošlete API klíč pro propojení na e-mail [email protected]

Mobilní aplikace

- jedná se o mobilní aplikaci pro členy vašeho klubu

- pokud chcete používat mobilní aplikaci, je třeba ji nejprve povolit a nastavit

Nastavení / Obecné/ Mobilní aplikace

- zaškrtněte políčko "Povolit přístup mobilním aplikacím přes API"- vyplňte název klubu, telefon do klubu a nahrajte vaše logo- klikněte na "Vygenerovat API klíč"- na závěr nezapomeňte "Uložit"

Last updated